چرا مردم از وب سایت ها بازدید می کنند؟

چرا امروزه مردم از وب سایت ها بازدید می کنند؟
مردم بیشتر و بیشتر وقت خود را آنلاین می گذرانند. در ادامه بخوانید و با هشت دلیل اصلی که مردم این روزها از وب سایت ها بازدید می کنند آشنا شوید.

در سال 2015، Think With Google چهار لحظه جدید را منتشر کرد که هر بازاریاب باید بداند.

آنها عمدتاً به استفاده از تلفن همراه توجه داشتند و این لحظات را به شرح زیر ذکر کردند:

لحظه ها را می خواهم بدانم این شامل جستجو برای اخبار، اطلاعات عمومی، نحوه بازگرداندن کالایی که آنلاین خریده‌اید و غیره است.
لحظه های می خواهم بروم اینها جستجوهایی هستند که زمانی که کاربر بخواهد چیزی در این نزدیکی پیدا کند، مختص مکان هستند.
لحظاتی را که می خواهم انجام دهم. اینها شامل جستجوهایی برای نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی، نحوه پرورش گوجه فرنگی، دستور العمل جدید برای امشب و غیره است.
من لحظه ها را می خواهم بخرم. این می تواند هر چیزی مربوط به خواندن نظرات یا جستجوی اطلاعات در مورد خرید یک چیز بزرگ یا کوچک باشد.
آنها همچنین شش حالت نیاز را شناسایی کردند که سال گذشته راجر مونتی مجله موتور جستجو به شیوه ای بسیار فشرده تر درباره آنها نوشت: Google: 6 Need States Influence Search Behavior.

منظور از این حالت ها توصیف روش هایی است که نیازهای مصرف کننده بر رفتار جستجو تأثیر می گذارد و به شرح زیر است:

سوپرایزم کن.
کمکم کنید.
به من اطمینان بده
به من آموزش بده
تحت تاثیر قرار من.
مرا هیجان زده کن.

آویناش کاوشیک همچنین آنچه را که به عنوان چارچوب See-Think-Do تعریف کرد منتشر کرد.

این برای کمک به بازاریابان طراحی شده است تا بتوانند به مشتریان آنچه می‌خواهند و نیاز دارند، بهتر کار کنند، و نمونه‌هایی از این بخش‌ها در تصویر زیر فهرست شده‌اند:

به چارچوب جستجوی Think Do مراجعه کنید

مقاله کریس هارت SEJ، ببینید، فکر کنید، انجام دهید، مراقب باشید: راهی جدید برای برقراری ارتباط با استراتژی سئوی شما، این چارچوب را به تفصیل پوشش می دهد.

این سه روش برای نگاه کردن به نحوه تعامل انسان با اینترنت واقعاً دلایل ما را هم به عنوان خالق و هم به عنوان مصرف کننده فشرده می کند.

بنابراین چرا مردم دقیقاً امروز از وب سایت ها بازدید می کنند؟

1. ما می خواهیم یاد بگیریم

اخیراً، بسیاری از دانش‌آموزان در ایالات متحده مجبور به یادگیری آنلاین شده‌اند، زیرا مدارس آنها به دلیل COVID-19 تعطیل شده است. بسیاری از آنها قبلاً در خانه به صورت آنلاین آموزش می دادند.

کالج‌ها کلاس‌های خود را از کلاس‌های درس خارج کردند و به زوم رفتند.

متخصصان سئو کنفرانس های حضوری را از طریق یک پلت فرم آنلاین برگزار کردند.

من مطمئن هستم که همه ما در یک زمان تصمیم گرفته‌ایم به موضوعی بپردازیم که از آن چیزی نمی‌دانستیم و وب را برای کسب اطلاعات به نفع خود جستجو کردیم.

ممکن است ما در حال تماشای یک برنامه در Hulu باشیم و ندانیم که مرجع چیست، بنابراین آن را در گوگل جستجو می کنیم و در مورد آن می خوانیم.

ممکن است بخواهیم در مورد فرآیند سیاسی یا COVID-19 یا انگلستان ویکتوریایی بیشتر بیاموزیم. وب به ما امکان می دهد تا با سرعت خودمان یاد بگیریم و یاد بگیریم.

2. ما می خواهیم بخریم

با قرنطینه های ناشی از COVID-19، تجارت الکترونیک به مهم ترین راه برای خرید تبدیل شد.

من همیشه خریدهای آنلاین زیادی انجام داده‌ام، اما شروع کردم به فکر کردن به چیزهایی که معمولاً شخصاً می‌خرم و بفهمم که آیا و چگونه می‌توانم آن‌ها را آنلاین تهیه کنم.

من حتی جوجه های بچه را آنلاین خریدم.

برخی افراد وقتی استرس دارند به خرج کردن پول به عنوان یک آرامش روی می آورند. گاهی اوقات لازم است برای تولد یک دوست در آخرین لحظه هدیه بفرستند.

ممکن است از ما بخواهند به جای ارسال گل برای مراسم تدفین، یک کمک خیریه انجام دهیم. این روزها می توان تقریباً هر چیزی را به صورت آنلاین خریداری کرد.

3. ما می خواهیم سرگرم شویم

این دلیل اصلی من برای آنلاین شدن است، خارج از کاری که برای شغلم انجام می دهم.

من می خواهم یک فیلم، یک موزیک ویدیو، یا یک برنامه تلویزیونی ببینم. من را از فکر کردن به تمام استرس های دنیا باز می دارد.

رویدادهای حضوری در حال حاضر به صورت آنلاین در حال اجرا هستند.

ما کنسرت های مجازی، نمایش های مجازی، جشنواره های مجازی و غیره داریم. فیلم هایی که در سینماها اکران می شد حتی به جای آن به صورت آنلاین منتشر شده است.

زیبایی سرگرمی های آنلاین این است که می توانید در هر مکان و در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید، البته به استثنای برخی موارد.

اگر می خواهید Justified را در ساعت 11 صبح چهارشنبه تماشا کنید، می توانید این کار را انجام دهید. اگر قبل از سوار شدن بر روی صندلی دندانپزشکی در ماشین خود منتظر هستید، می توانید در YouTube بپرید.

سرگرمی های آنلاین هرگز به این راحتی و در دسترس نبوده است.

4. ما به اطلاعات نیاز داریم

ما باید به نقشه نگاه کنیم تا به خانه یکی از دوستانمان برویم.

باید بدانیم که آیا پیتزافروشی مورد علاقه ما هنوز ساعت 10 شب باز است یا خیر.

ما می خواهیم بدانیم در یک ساعت گذشته چه اتفاقی در جهان افتاده است.

جالب اینجاست که Google’s I-want-to-know لحظات سه جستجوی متداول را شامل اطلاعات عمومی، غذا و مواد غذایی، و خرید می کند.

آن روزها را به خاطر دارید که مجبور بودید از کسی سوالی بپرسید یا چیزی را در کتابخانه جستجو کنید؟

ما همیشه مجبور بوده ایم برای به دست آوردن اطلاعات به سختی جستجو کنیم، نه به صورت آنلاین. اکنون اطلاعات در se در دسترس است

شرایط

5. ما می خواهیم الهام بگیریم

ما سعی کرده‌ایم بیشتر از ایوان جلویی خود لذت ببریم، بنابراین ایده‌های زیادی را برای ایوان‌های جلویی ویکتوریایی بررسی کرده‌ام.

هر زمان که در حفظ تمرکزم مشکل داشته باشم، چند دقیقه ای را صرف جستجوی یک دستور غذای جدید می کنم تا امتحان کنم.

دوستان نویسنده و هنرمند می گویند که همیشه در جستجوی الهام آنلاین هستند.

از نظر تولید محتوا، چیزی که بسیاری از ما با آن درگیر هستیم، یافتن الهام (و داده) یک ضرورت است.

چیزهای زیادی برای الهام بخشیدن به شما در حالت آفلاین وجود دارد، اما الهامات آنلاین بی پایان است. در حال حاضر، در حالی که این را می نویسم، در حال خواندن مقالاتی در مورد چگونگی یافتن الهام هستم!

6. ما می خواهیم در تماس بمانیم و مطلع بمانیم

ما می‌خواهیم نه تنها با افرادی که می‌شناسیم، بلکه با افرادی که نمی‌شناسیم در ارتباط باشیم – با جوامع، با جنبش‌ها، با اخبار و به طور کلی با جهان.

با اعمال محدودیت‌ها و محدودیت‌های سفر، بسیاری از مردم مجبور شده‌اند با عزیزان خود به صورت کاملا مجازی ارتباط برقرار کنند.

زوم، یک سرویس ویدئو کنفرانس محبوب، اخیراً به دلیل نیاز به انتقال ارتباطات آنلاین، درآمد خود را 169 درصد افزایش داده است.

7. ما می خواهیم احساس ارتباط داشته باشیم

به همان اندازه که دوست دارم فیس بوک را کنار بگذارم، این تنها راه ارتباط من با برخی از دوستان و اعضای خانواده است.

من از توییتر برای حفظ ارتباط با صنعت خود استفاده می کنم. رسانه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با افراد عالی هستند، حتی اگر معایب خود را داشته باشند.

یک گروه فوق‌العاده فیس‌بوک وجود دارد که من عضوی از آن هستم که مردم عکس‌هایی را از درب ورودی خود ارسال می‌کنند تا همه بتوانند دیدگاه‌های خود را ببینند.

نگاه کردن به آنچه دیگران هر روز می‌بینند تجربه‌ای واقعاً مثبت است، و این یک راه عالی برای صحبت با کسی در نیوزلند یا کنیا است.

من همچنین با چند دوست جدید عالی در یک گروه موسیقی در فیس بوک آشنا شده ام.

ما در سرتاسر جهان مستقر هستیم، اما یک چیز عمده مشترک داریم (ما عاشق گوت هستیم!)، بنابراین خوب است آنلاین شوید و ببینید همه به چه چیزی گوش می‌دهند.

8. ما فقط خسته ایم

من معمولاً واقعاً احساس بی حوصلگی نمی کنم، اما قطعاً مواقعی وجود دارد که اتفاق خاصی نمی افتد و من وب را مرور می کنم.

همه چیز و همه چیز را جستجو خواهم کرد. من مطمئن هستم که ساعت های بی شماری صرفاً به این دلیل که مردم خسته شده اند و تلفن ها و تبلت ها و لپ تاپ های ما همیشه در دسترس هستند به صورت آنلاین صرف می شود.

حتی یک سایت فقط برای افراد بی حوصله وجود دارد!

آخرین (و احتمالاً کمترین)…
ما روی یک لینک کلیک کردیم زیرا متن لنگر توصیفی و وسوسه انگیز بود و پیوند آنقدر با محتوا مطابقت داشت که می دانستیم چاره ای جز کلیک کردن روی آن نداریم.

(خوب، این رویای من به عنوان سازنده لینک است… همیشه واقعیت من نیست.)

به عنوان یک SEO کار ، چرا این مهم است؟

ما تمایل داریم به تحقیق کلمات کلیدی، ترویج محتوا و بهینه سازی برای رتبه بندی بهتر فکر کنیم.

ما می خواهیم سایت ها را سریعتر و فراگیرتر کنیم.

خوب است که یک گام به عقب برداریم و واقعاً به دلایل بازدید مردم از وب سایت ها توجه کنید.

\

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *