تگ عنوان چیست و چرا در سئو مهم است

نحوه نوشتن برچسب عنوان برای سئوی، تگ عنوان خوب باعث افزایش CTR می شود و خلاصه ای از موضوع هر صفحه است که در صفحه نتایج جستجو  SERP نمایش داده می شود.

تگ های  عنوان  از قوی‌ترین فاکتورهای رتبه‌بندی سئو هستند که هنگام انتشار محتوا باید در نظر گرفته شوند. ما باید آنها را به همان اندازه که گوگل در مورد نتایج جستجوی آنها جدی می گیرد، جدی بگیریم.

 

تگ عنوان چیست؟

برچسب‌های عنوان، عناوین توصیفی هستند که در برگه‌های مرورگر و نتایج جستجو مشاهده می‌کنید. اینها از طریق کدهای HTML در صفحه شما ایجاد می شوند، مانند:

<title>چگونه برچسب عنوان برای SEO که رتبه می شود – رسانه محاصره</title>

در واقع

تگ عنوان یک تگ کد HTML است که به شما امکان می دهد به یک صفحه وب عنوان بدهید. این عنوان را می توان در نوار عنوان مرورگر و همچنین در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) یافت.

افزودن و بهینه سازی تگ های عنوان وب سایت شما بسیار مهم است، زیرا آنها نقش اساسی از نظر رتبه بندی ارگانیک (SEO) دارند. در واقع، این یکی از اصلی ترین مناطق داغ سئو به همراه URL، تگ متا توضیحات،  ویژگی ALT و لینک ها (بک لینک ها و لینک های داخلی) است.

آنها با عناوین پست یا Heading متفاوت هستند زیرا اغلب می خواهید نام تجاری خود را در یک برچسب عنوان به اشتراک بگذارید، اما نه در عنوان پست، زیرا زمانی که قبلاً در یک وب سایت هستید به این معنی است.

عناصر برچسب عنوان فاکتورهای مهم رتبه بندی سئو هستند.

طول تگ عنوان چقدر باید باشد؟

تگ‌های عنوان بیشتر از 60 کاراکتر را شامل نمی‌شود، اگرچه این بستگی به موتور جستجو و عرض ترکیب حروف دارد. اگر عنوانی از طول نمایش بیشتر شود، موتور جستجو آن را قطع می کند و کاربران نمی توانند کل عنوان را ببینند.

توجه به این نکته ضروری است باید گویا، نشان از برند شما، و ترغیب کننده باشد  (512 پیکسل؛ تقریباً 55 کاراکتر).

نحوه نوشتن برچسب عنوان با تاثیر بالا

 

 

 Brand یا نام تجاری

یک برند قوی همیشه ارزش گنجاندن در برچسب عنوان شما را دارد و به احتمال زیاد باعث افزایش کلیک می شود – و شما نمی توانید آن را نادیده بگیرید.  اگر فضای تگ عنوان کم دارید، ارزش آن را داشته باشد که آن را کنار بگذارید.

به‌روز بودن خود را دلیلی برای افزایش کلیک‌ها نشان دهید. سال واضح ترین است، اما برخی از صنایع این را تا ماه افزایش می دهند. این همچنین از طریق مهر زمانی روی پست شما در مقابل برچسب عنوان رخ می دهد.

چک نهایی لیست سئو تکنیکال در سال 1401

 

Amount یا حجم مطالب

اغلب، داشتن بیشترین نتایج در فهرست می تواند باعث کلیک شود. با این حال، مراقب باشید که این کار را در شرایطی انجام ندهید که افراد لیستی از یک متخصص را ترجیح می دهند، مانند ابزارهای سئو.

واضح‌ترین وضعیتی که تعداد زیادی از نتایج حس می‌شود، زمانی است که عکس‌هایی در SERP وجود دارد، زیرا مردم به دنبال الهام هستند.

85 ایده عروسی پاییز برای رویداد نهایی پاییز
100 ایده طراحی اتاق نشیمن ایده ها و تصاویر طراحی
70+ ایده اتاق نشیمن خیره کننده

مثلا ما پستی داریم با عنوان ” 1000 پاسخ به سوالات سئو

سرعت: زمان تا ارزش

به طور کلی، اگر به نحوی در وقت کاربران صرفه جویی کنید، آنها برای محتوای شما ارزش قائل خواهند شد. این می‌تواند خود را به اشکال مختلف نشان دهد، مانند چیت‌شیت‌ها، الگوها و راهنماهای “سریع”.

مثلا عنوان : چک لیست سئو 2022

آیا هر SEO می تواند این را بنویسد؟

چه مرتبط باشد و چه مسبب، ما معتقدیم که این ایده خوبی است که برای نوشتن عنوانی تلاش کنیم که هیچ سئوی روی کره زمین نمی توانست آن را بنویسد. این نشان دهنده دانش قوی از صنعت است که ممکن است سیگنال مثبتی برای کاربران و گوگل (مستقیم یا غیر مستقیم) از طریق استناد مشترک باشد.

رمزارز چیست؟ راهنمای مبتدیان برای نقدینگی دیجیتال

در صورت لزوم [براکت ها] را اضافه کنید

HubSpot دریافت که عناوین دارای براکت دارای CTR بالاتری نسبت به عناوین بدون براکت هستند. همبستگی در اینجا با ایده “سرعت” ما است، به این دلیل که براکت ها ویژگی هایی هستند که خوانندگان را وادار می کنند و آنها را وادار می کنند تا روی محتوای شما کلیک کنند.

البته باید توجه کنید مطابق تحقیقات، گوگل تگ های عناوینی که شامل براکت هستند را تغییر می دهد و بهتر است از پرانتز به جای براکت استفاده کنید.

آیا عناوین بخشی از DNA شما هستند؟

در تجربه ما، نوشتن برچسب‌های عنوان عالی SEO یا بخشی از DNA شماست یا اینطور نیست. برخی از مردم عمیقاً به آن اهمیت می دهند، و برخی افراد فقط آن را به عنوان یک چک باکس در فرآیند خود می بینند.

کسب‌وکارهای واقعاً موفق، برچسب‌های عنوان را چیزی بیش از یک چک باکس تلقی می‌کنند. آنها زمان و تلاش خود را صرف بهبود آنها می کنند و همچنان آنها را در استراتژی کسب و کار خود سرلوحه کار خود قرار می دهند.

 

این پست از سر آموزش های آموزش سئو به زبان سادهآموزش سئو داخلی می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *