کلمات کلیدی Keywords

کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که افراد در موتورهای جستجو تایپ می کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. اگر شما محتوای بنویسید که هیچ کس به دنبال آن نباشد، سئو سایت شما ناموفق است، مردم با کلمات کلیدی شما و خدمات یا محصولات شما را جستجو می کنند و شما باید مطابق این کلمات کلیدی ساختار سایت خود را چیده و محتوا تولید کنید.
البته، هیچ کس خارج از صنعت سئو تمایلی به استفاده از این اصطلاح ندارد. اکثر مردم آنها را جستجو یا پرس و جو در گوگل می نامند. فقط بدانید که کلمات کلیدی مترادف هر دوی این موارد هستند.

 

چرا کلمات کلیدی مهم هستند؟

کلمات کلیدی مهم هستند زیرا وب سایت شما می تواند زمانی که افراد آنها را در موتورهای جستجو تایپ می کنند نمایش داده شود. برای مثال، اگر «چگونه سئو را انجام دهیم» را در گوگل جستجو کنید، در بالای صفحه ظاهر می‌شویم:

نحوه جستجوی سئو گوگل :از آنجایی که این کلمه کلیدی تقریباً 1700 جستجوی ماهانه در ایالات متحده دریافت می کند، نمایش در بالای گوگل

چگونه در گوگل برای کلمات کلیدی ظاهر شویم

ظاهر شدن در بالای گوگل برای یک کلمه کلیدی مرتبط ممکن است ترافیک زیادی را برای شما ارسال کند، اما چگونه این کار را انجام می دهید؟

دو راه وجود دارد.

تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک).
سئو (بهینه سازی موتور جستجو)
پرداخت به ازای کلیک (PPC)
PPC جایی است که به گوگل پول می دهید تا صفحه وب خود را در نتایج برای کلمات کلیدی خاص نشان دهد. برای مثال، اگر نرم‌افزار بازاریابی ایمیلی را می‌فروشید، می‌توانید برای آن عبارت پیشنهاد بدهید و زمانی که مردم آن را جستجو می‌کنند، در بالای نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوید.

 

تبلیغات کلیکی گوگل و کلمات کلیدی

این به عنوان تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک) شناخته می شود. گوگل پلتفرمی دارد که می توانید کلمات کلیدی را برای پیشنهاد انتخاب کنید. سپس گوگل تبلیغ شما را در نتایج جستجو نمایش می دهد. هر بار که شخصی روی آن تبلیغ کلیک می کند و در وب سایت شما قرار می گیرد، گوگل از شما پول می گیرد.

می‌توانید نتایج پولی را جدا از نتایج ارگانیک (غیرپرداختی) تشخیص دهید زیرا به عنوان آگهی علامت‌گذاری شده‌اند.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

سئو فرآیند بهینه سازی صفحات وب شما برای رتبه بندی در نتایج ارگانیک گوگل است. و وظیفه گوگل رتبه بندی بهترین و مرتبط ترین نتایج برای هر درخواست جستجو است.

اگر گوگل صفحه شما را “بهترین” نتیجه برای شرایط مناسب بداند، جریان ثابتی از بازدیدهای “رایگان” از وب سایت خود دریافت خواهید کرد.

استفاده بیش از حد کلمات کلیدی Keyword Stuffing

پر کردن کلمات کلیدی تاکتیک پر کردن محتوای وب سایت، تگ های توضیحات متا و برچسب های کلیدواژه با تعداد کلمات کلیدی است که می توانید مدیریت کنید. ایده این است که محتوای سایت شما در نتایج موتورهای جستجو مرتبط تر از رتبه بالاتری را کسب کند. راه‌های قابل قبولی برای ارتقای وب‌سایت یا وبلاگ شما با استفاده از کلمات کلیدی وجود دارد و همچنین برخی از اقدامات به طور کلی ناامید کننده  وجود دارد. یافتن تعادل بین کلمات کلیدی کافی برای رتبه بندی خوب و نه آنقدر زیاد که گوگل تصمیم بگیرد از تاکتیک های سئو کلاه سیاه استفاده می کنید، می تواند مشکل اما مهم باشد.

واقعاً یک فرمول جادویی برای توسعه محتوا وجود ندارد که شما را به بالای نتایج موتور جستجو برساند. گوگل اغلب الگوریتم های خود را تغییر می دهد تا تلاش برای ایجاد چنین فرمولی را محدود کند. من توصیه می کنم به جای تلاش برای دستکاری سیستم، باید وقت خود را صرف توسعه مهارت ها کنید تا محتوای خود را به طور ارگانیک رتبه بندی کنید. نوشتن نسخه ای که خوانندگان شما برای آن ارزش قائل هستند و ایجاد پیوندهای مفید برای محتوای شما می تواند مؤثرترین و مشروع ترین روش برای افزایش رتبه شما باشد. به یاد داشته باشید که کاربر مورد نظر سایت شما انسان است و باید بتواند وقتی به سایت شما می‌خواند، بفهمد.

محتوای خود را طبیعی نگه دارید. منظور من از طبیعی این است که محتوا باید جریان داشته باشد، اطلاعات ارزشمندی را بیان کند و در هنگام خواندن (توسط یک انسان!!!) معنا پیدا کند.
مخاطبان خود را به خاطر بسپارید! انتخاب کلمات کلیدی خوب برای موفقیت کلمات کلیدی شما در محتوای صفحه مهم است.
از تغییرات کلمات کلیدی استفاده کنید. کلمات کلیدی شما را می‌توان با افزودن مترادف‌ها و تغییرات در عبارتی که برای آن بهینه‌سازی می‌کنید، تقویت کرد، زیرا موتورهای جستجو تغییرات را به‌عنوان شواهدی برای تأیید اعتبار صفحه در یک موضوع خاص بدون مشکلات ناشی از «پر کردن» کلمات کلیدی خاص مشاهده می‌کنند.
کلمات کلیدی خود را استراتژیک قرار دهید. اگر در محدوده محتوای شما منطقی باشد، کلمات کلیدی زمانی که در مکان های زیر ظاهر می شوند می توانند موثرتر باشند:
عنوان صفحه
توضیحات صفحه
پاراگراف اول
لینک های خروجی
برچسب های H1، H2، H3
لیست های نقطه گلوله در محتوا
پاراگراف پایانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *