هدف کاربر User intent

یکی از مسائلی که در سئو داخلی باید به آن توجه داشت، هدف یا قصد کاربر می باشد، با درک این موضوع شما می توانید محتوای مناسب تولید کنید، و با توجه به نیت جستجو، صفحه فرودی منتهی به خرید را طراحی کنید.

این متن آموزشی از سری  آموزش سئو به زبان سادهآموزش سئو داخلی می باشد.

این به هدف اصلی کاربر هنگام تایپ یک پرس و جو در موتور جستجو اشاره دارد. هدف از درک محتوای کاربر این است که بتوانید کلمات کلیدی خود را برای مطابقت با محتوای آن صفحه بهینه کنید. به عنوان مثال، اگر کسی برای «گلدن رتریور» جستجو کند، آیا به دنبال پذیرش یکی از آنهاست یا فقط می‌خواهد در مورد آنها بیاموزد؟

اینجاست که مشخص بودن در متا داده مهم است.

هنگام شروع تحقیق کلمات کلیدی و شروع به اجرای تنظیمات سئوی درون صفحه خود، به قصد کاربر فکر کنید. داشتن یک تیم یا آژانس سئو حرفه ای می تواند به تحقیقات و ادغام کلمات کلیدی ارزشمند کمک کند تا به شما در دریافت بهترین نتایج در اینجا کمک کند.

همانطور که متا داده ها و محتوای سایت خود را ایجاد می کنید، باید مطمئن شوید که استراتژی شما به همان اندازه که مشتریان را به آنچه نیاز دارند و بهبود سئو می دهد، می رساند.

 

این متن آموزشی از سری آموزش های آموزش سئو به زبان سادهآموزش سئو داخلی می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *