استراتژی سئو، به زبان ساده

استراتژی سئو

سئو را با یک استراتژی و برنامه دقیق شروع کنید و به اقداماتی که نتیجه این استراتژی است، پایبند باشید، استراتژی سئو باید پویا باشد و مطابق با موقعیت زمانی و جایگاه و پیشرفت خود را تغییر و بهینه کند.
استراتژی سئو فرآیندی است که وقتی می خواهید ترافیک ارگانیک بیشتری به دست آورید، از آن پیروی می کنید. همه ما می دانیم که سرعت بر رتبه بندی تأثیر می گذارد. همچنین بر نرخ تبدیل تأثیر می گذارد. برای مثال والمارت نرخ تبدیل خود را به ازای هر ثانیه از زمان بارگذاری که کاهش می‌داد، ۲ درصد افزایش می‌داد. و امروزه جستجوهای گوگل بیشتر در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، از این رو زمان و سرعت بارگذاری بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که هر کسب و کاری نمی تواند وب سایت خود را برای جستجو به یک روش بهینه کند، و بنابراین هر سئو روند بهینه سازی یکسانی نخواهد داشت. این وظیفه یک سئوکار است که صنعت خود را بررسی کند، بفهمد چه چیزی برای مخاطبان مهم است و یک استراتژی سئو ایجاد کند که محتوای مناسب را در مقابل آن مخاطبان قرار دهد.

نکات سئو

استراتژی سئو یک برنامه دقیق برای بهبود رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو و کسب ترافیک بیشتر است.
سئو نسبت به تبلیغات پولی 20 برابر کلیک بیشتر و 150 درصد ROI بیشتر می کند.
یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که شرکت‌های بزرگ هنگام توسعه استراتژی سئو با آن مواجه هستند، مقیاس‌پذیری است.
سئو می تواند با تلاش های روابط عمومی شما برای بهبود احساسات برند ادغام شود.
آیا می خواهید بدانید چه چیزی را در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بیشتر دوست دارم؟ این است که شما نمی توانید سیستم را بازی کنید. شما باید از دستورالعمل های گوگل پیروی کنید و این منجر به تجربه کاربری بهتری می شود. ترفندهای قدیمی دیگر کار نمی کنند. در حال حاضر، یک استراتژی سئو برنده نیاز به یک وب سایت سریع، محتوای منحصر به فرد دارد که به طور خلاصه و جامع به پرس و جوی جستجو پاسخ دهد، و اعتماد بسیار زیادی دارد.

 

استراتژی سئو SEO Strategy

استراتژی سئو یک برنامه دقیق برای بهبود رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو به منظور جذب ترافیک ارگانیک بیشتر است. این طرح از چندین رکن اساسی، از جمله سئو تکنیکال (فنی) ، استراتژی محتوا، سئوی درون صفحه، ساخت لینک و تجربه کاربر نشأت می‌گیرد.

من شخصا دوست دارم، استراتژی سئو را عاملی برای افزایش فروش و رشد کسب و کار و دید برند از طریق نتایج ارگانیک بدانم، مثلا افزایش نرخ کلیک و تبدیل باید جزء استراتژی سئو باشد و تنها نمی توان به افزایش ترافیک توجه کرد.

به زبان ساده، استراتژی سئو ارائه یک تجربه جستجوی استثنایی برای مخاطبان شماست.

یکی از مزایای اصلی استراتژی بازاریابی سئو موفق این است که برند شما را در هر مرحله از سفر مشتری به جستجوگران ارائه می دهد. در نتیجه، شرکت شما بدون توجه به مرحله آنها در قیف خرید، به منبعی قابل اعتماد و آشنا برای مصرف کنندگان تبدیل می شود.

چرا استراتژی سئوی مهم است؟

 

  • لیست های ارگانیک 20 برابر بیشتر از تبلیغات پولی کلیک می کنند
  • سئو نسبت به کانال های پولی 87.41 درصد CAC کمتری دارد
  • شرکت‌ها ROI 5.3 برابری را از جستجوی Google دریافت می‌کنند.

در نهایت اینترنت در مورد فراهم کردن فرصتی برای افراد برای اتصال، یادگیری و یافتن است. همانطور که اینترنت بالغ می شود، موتورهای جستجو نیز رشد می کنند، به این معنی که استراتژی SEO شما به تکامل خود ادامه می دهد و سئو همچنان اهمیت دارد. تا زمانی که به افراد وابسته هستید تا بتوانید شما را در جستارهای جستجو پیدا کنند، همچنان به استراتژی های سئو برای بازاریابی کسب و کار خود در اینترنت نیاز دارید.

 

موتور جستجوی یوتیوب دومین موتور جستجوی پرکاربرد است

یوتیوب بیش از 3 میلیارد جستجو در ماه پردازش می‌کند و موتور جستجوی بزرگ‌تری است. بینگ، یاهو، Ask و AOL ترکیب شده اند. این بدان معناست که اگر از YouTube برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده می کنید، استراتژی سئوی شما باید YouTube را نیز شامل شود. فرصت‌ها با یوتیوب بی‌پایان هستند و تکنیک‌های ساده سئو، مانند: تحقیق در مورد کلمات کلیدی، کلمات کلیدی در عنوان، توضیحات، برچسب‌گذاری و تبلیغ مناسب ویدیو، می‌توانند به ویدیوی شما کمک کنند.

 

استراتژی سئو و Pinterest

جستجوی هدایت شده Pinterest فرصت های جدیدی را برای پینرها فراهم می کند
جستجوی هدایت شده پینترست نحوه استفاده کسب و کارها از پینترست را بهبود بخشیده است. روزهایی که امیدوار بودید پین‌هایتان دوباره پین ​​شوند، گذشته و منتظر بودید تا مردم از سایت شما خرید کنند، زیرا برد Pinterest شما را پیدا کردند. جستجوی هدایت شده برای چشمان لذت بخش است زیرا مبتنی بر تصویر است و راهی سرگرم کننده برای کمک به شما برای کشف الهام است.

با بیش از 500000 صفحه تجاری و بیش از 70 میلیون کاربر و 30 درصد از مصرف کنندگان آنلاین آمریکای شمالی که محصولی را پس از دیدن آن در Pinterest خریداری می کنند، نیاز مهمی وجود دارد که مطمئن شوید پین های شما برای جستجوی هدایت شده بهینه شده اند. با استفاده از استراتژی‌های سئو برای پین‌های خود، مانند: بهینه‌سازی برای کلمات کلیدی، استفاده از برچسب‌های مناسب و بهینه‌سازی توضیحات خود، از پیدا شدن در جستجوی هدایت‌شده Pinterest سود خواهید برد.

بازاریابی جستجوی پولی برای مشاغل کوچک بسیار پرهزینه می شود

بازاریابی موتورهای جستجو شامل سئو و بازاریابی جستجوی پولی است، که برای اطمینان از قرار گرفتن شما در بالای صفحه موتور جستجو، پول صرف تبلیغات موتورهای جستجو می کند. برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، بازاریابی جستجوی پولی به دلیل هزینه‌ای که برای نمایش کلمات کلیدی رقابتی هزینه می‌کند، حتی یک گزینه نیست. به همین دلیل است که سئو برای مشاغل کوچک مهم است زیرا به وب سایت آنها اجازه می دهد تا با هزینه بسیار کمی در موتورهای جستجو نمایش داده شوند (هنوز باید برای انجام سئوی خود به شخصی پول پرداخت کنید).

61 درصد از مشتریان در هنگام خرید از موتورهای جستجو استفاده می کنند

یک گزارش توسط Econsultancy نشان می دهد که 61 درصد از مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری برای خرید از موتورهای جستجو استفاده می کنند. به عادات خرید خود فکر کنید، وقتی در حال خرید آنلاین هستید، اگر سوالی دارید با فروشگاه تماس تلفنی می گیرید؟

یا به گوگل مراجعه می کنید و نظرات یا ویدیوها را جستجو می کنید تا درباره محصولی که می خواهید بخرید بیشتر بدانید؟ اگر می‌خواهید خرید را در سایت خود افزایش دهید، مطمئن شوید که می‌توانید پیدا شوید، نظرات آنلاین خوبی دارید، و به مشتریان خود کمک می‌کنید تا تصمیم خرید خود را آسان‌تر کنند.

سئو همچنان ترافیک بیشتری را نسبت به رسانه های اجتماعی به وبلاگ شما می آورد
آیا اخیراً Google Analytics خود را بررسی کرده اید؟ اگر کانال‌های بازاریابی مختلف را که ترافیک را به سمت وبلاگ شما هدایت می‌کنند تجزیه کنید، احتمالاً از اینکه ترافیک جستجوی ارگانیک از ترافیک رسانه‌های اجتماعی متعلق به و ارگانیک پیشی می‌گیرد متعجب خواهید شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *