سئو کلمات کلیدی

سئو کلمات کلیدی: چگونه تحقیقات کلمات کلیدی بهتر به شما نتایج بهتری می دهد

سئو  کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی شما کلمات کلیدی و عباراتی در محتوای وب شما هستند که این امکان را برای افراد فراهم می کند تا سایت شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند. وب سایتی که به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده است، به همان زبانی که پایگاه بازدیدکنندگان بالقوه خود دارد، با کلمات کلیدی برای سئو صحبت می کند که به اتصال جستجوگران به سایت شما کمک می کند. کلمات کلیدی یکی از عناصر اصلی سئو هستند.

به عبارت دیگر، شما باید بدانید که مردم چگونه به دنبال محصولات، خدمات یا اطلاعاتی هستند که شما ارائه می‌دهید، تا به راحتی شما را پیدا کنند – در غیر این صورت، آنها در یکی از صفحات دیگر در صفحه قرار می‌گیرند. نتایج گوگل پیاده سازی سئوی کلمات کلیدی به رتبه سایت شما در بالاتر از رقبا کمک می کند.

به همین دلیل است که تهیه لیستی از کلمات کلیدی یکی از اولین و مهمترین مراحل در هر طرح بهینه سازی موتور جستجو است. کلمات کلیدی و سئو مستقیماً در هنگام اجرای یک کمپین بازاریابی جستجوی برنده به هم مرتبط هستند. از آنجایی که کلمات کلیدی برای سایر تلاش‌های سئوی شما اساسی هستند، ارزش زمان و سرمایه‌گذاری را دارد تا مطمئن شوید کلمات کلیدی سئو شما بسیار مرتبط با مخاطبان شما هستند و به طور مؤثر برای عمل سازماندهی می‌شوند.

 

این متن آموزشی از سری  آموزش سئو به زبان ساده / آموزش سئو داخلی می باشد.

کلمات کلیدی سئو – نوار جستجوی گوگل

تعیین کلمات کلیدی سئو مناسب فرآیندی حساس است که شامل آزمون و خطا می شود، اما درک اصول اولیه آسان است. در اینجا ما شما را از طریق تحقیق در مورد آنچه که مشتریان شما به دنبال آن هستند، کشف کلمات کلیدی که به شما کمک می کنند در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بندی کنید، و قرار دادن آنها در محتوای آنلاین خود را راهنمایی می کنیم.

یافتن بهترین کلمات کلیدی برای سئو

اکثر بازاریاب های تازه کار در مورد جستجوی کلمات کلیدی سئو اشتباهات مشابهی را مرتکب می شوند:

فقط یک بار تحقیق در مورد کلمات کلیدی سئو انجام دهید،
زحمت به روز رسانی و گسترش لیست کلمات کلیدی SEO خود را ندارند، یا
هدف قرار دادن کلمات کلیدی که بسیار محبوب هستند، به این معنی که آنها بسیار رقابتی هستند.
اساسا، جستجوی کلمات کلیدی SEO باید بخشی مداوم و در حال تکامل از شغل شما به عنوان یک بازاریاب باشد. کلمات کلیدی قدیمی باید به صورت دوره ای مورد ارزیابی مجدد قرار گیرند، و کلمات کلیدی پرحجم و رقابتی (یا کلمات کلیدی “سر”، بر خلاف کلمات کلیدی طولانی) اغلب می توانند به طور مفید با عبارات طولانی تر و خاص تری جایگزین یا اضافه شوند که به گونه ای طراحی شده اند که هیچ کدام را وارد نکنند. بازدیدکننده اما دقیقاً بازدیدکنندگان مناسب. (چه کسی از سایت شما بازدید می کند – به ویژه اگر افرادی هستند که فعالانه به دنبال خدمات شما هستند – حداقل به اندازه تعداد بازدیدکنندگان مهم است.)

و شما باید تنوع ایجاد کنید. در اینجا یک زبان گردان است که کاملاً درست است: تنوع یک کلمه کلیدی در دنیای کلمات کلیدی است. اگر متوجه شوید که از همه کلمات کلیدی مشابهی با رقبای خود استفاده می کنید، متمایز نخواهید شد. نه تنها باید ابزارهای جستجوی کلیدواژه جدید را امتحان کنید و نتایج را پیگیری کنید، بلکه باید بر اساس تحقیقات خود آزمایش کنید – چه کسی دیگر از کلمات کلیدی شما استفاده می کند؟ و چگونه خود را متمایز می کنید؟ با ارائه محتوای عالی که واقعاً به سؤالاتی که مشتریان بالقوه شما در جستجوی کلمات کلیدی می پرسند پاسخ می دهد.

 

کلمات کلیدی SEO بیشتر – دسترسی رایگان به هزاران کلمه کلیدی به همراه داده های حجم جستجوی کلمات کلیدی را که مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال می شود، دریافت کنید.
کلمات کلیدی سئوی هدفمند – نتایج کلمات کلیدی خود را بر اساس صنعت یا کشور فیلتر کنید تا بتوانید روی کلمات کلیدی که واقعا برای حساب شما کار می کنند تمرکز کنید.
گروه بندی کلمات کلیدی SEO – یاد بگیرید که چگونه کلمات کلیدی جدید سئو خود را با استفاده از گروه بندی موثر کلمات کلیدی در بخش های قابل اجرا سازماندهی کنید.

ایجاد کلمات کلیدی SEO برای شما

اکنون که بهترین کلمات کلیدی را پیدا کرده اید، باید آنها را برای به دست آوردن نتایج سئو (ترافیک مبتنی بر جستجو، تبدیل ها و همه چیزهای خوب) به کار ببرید.

بنابراین: چگونه باید ادامه داد؟ از یک طرف، بهترین روش‌های سئو توصیه می‌کنند که کلمات کلیدی مرتبط را در تعدادی از زمینه‌های پرتوجه در سایت خود قرار دهید، از عناوین و متن اصلی صفحات تا آدرس‌های اینترنتی و متا تگ‌ها و نام فایل‌های تصویری. از سوی دیگر، وب‌سایت‌هایی که با موفقیت بهینه شده‌اند، تمایل دارند هزاران یا حتی میلیون‌ها کلمه کلیدی داشته باشند. شما نمی توانید به خوبی برای هر یک از کلمات کلیدی خود یک صفحه واحد و منحصر به فرد ایجاد کنید. در عین حال، نمی توانید سعی کنید همه چیز را در تعداد انگشت شماری از صفحات با کلمات کلیدی پر کنید و انتظار داشته باشید که برای هر کلمه کلیدی جداگانه رتبه بندی کنید. فقط اینطوری کار نمی کند.

پس چگونه کار می کند؟

پاسخ، گروه بندی و سازماندهی کلمات کلیدی است. با تقسیم کلید خود

کلمات را به گروه‌های کوچک و قابل مدیریت از کلیدواژه‌های مرتبط تبدیل می‌کنند، در حالی که همچنان صفحات هدفمند و خاص ایجاد می‌کنید، حجم کاری خود را به میزان قابل توجهی کاهش خواهید داد.

به عنوان مثال، فرض کنید شما وب سایت یک فروشگاه آنلاین حیوانات خانگی را اجرا می کردید. ممکن است عاقلانه باشد که یک گروه بندی کلمه کلیدی برای همه محصولات مرتبط با سگ خود ایجاد کنید، سپس یکی برای همه پروژه های مربوط به پاراکیت خود، و غیره. تنقلات پاراکیت) و سپس گروه‌های کوچک‌تر برای هر نوع محصول (میان‌وعده‌های کم‌چرب پاراکیت، میان‌وعده‌های پاراکیت لوکس… شما می‌دانید). اکنون فروشگاه حیوانات خانگی شما می‌تواند صفحات جداگانه بهینه‌سازی شده برای هر گروه کوچک کلیدواژه ایجاد کند.

یک بازاریاب که تلاش می کند یک صفحه وب را برای گروه کلیدواژه «تنقلات پاراکیت لذیذ» بهینه کند، باید بیشتر یا نه همه موارد زیر را انجام دهد:

  • استفاده از کلمه کلیدی در عنوان صفحه
  • استفاده از کلمه کلیدی در URL (به عنوان مثال، online-petstore.com/parakeets/snacks/gourmet)
  • با استفاده از کلمه کلیدی و تغییرات (مثلاً «تنقلات پاراکیت لذیذ»)، در سراسر کپی صفحه
  • استفاده از کلمه کلیدی در متا تگ ها به خصوص توضیحات متا
  • استفاده از کلمه کلیدی در هر مسیر فایل تصویری و در متن جایگزین تصاویر
  • استفاده از کلمه کلیدی به عنوان متن لنگر در پیوندهای بازگشت به صفحه از جای دیگر سایت

هنگام بهینه سازی صفحات وب خود، به خاطر داشته باشید که ارتباط کلمات کلیدی مهمتر از تراکم کلمات کلیدی در سئو است.

 

این متن آموزشی از سری  آموزش سئو به زبان ساده / آموزش سئو داخلی می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *