مراحل انجام سئو

نظارت بر عملکرد پست

پس از چند هفته، گزارش عملکرد را در کنسول جستجوی گوگل بررسی کنید که به شما کمک می کند عملکرد پست را ببینید. به شما می گوید موقعیت رتبه بندی، کلیک ها و نرخ کلیک است.

اگر پست با تعداد زیادی بازدید رتبه بالایی دارد، اما نرخ کلیک پایینی دارد، عنوان SEO + توضیحات متا را بازنویسی کنید. اگر اصلاً رتبه خوبی ندارد، محتوا را بهبود ببخشید.

از Google Analytics برای بررسی میانگین مدت زمان جلسه و نرخ پرش پست استفاده کنید.

اگر پست دارای نرخ پرش بد و متوسط طول جلسه باشد، می تواند هر چیزی باشد، از زمان بارگذاری کند گرفته تا طراحی ضعیف وب، عدم وجود پیوندهای داخلی، یا عدم طراحی خوب و گرافیک اصلی. سعی کنید محبوب ترین آموزش های خود را در نوار کناری خود فهرست کنید (به من مراجعه کنید).

سوالات متداول سئو

چگونه این سؤالات متداول را در Google دریافت کردم؟

افزونه Structured Content را نصب کنید و از آن برای افزودن سوالات متداول به صفحات/پست ها استفاده کنید. این افزونه محتوا را برای شما علامت گذاری می کند، سپس صفحه را در ابزار تست داده های ساخت یافته گوگل آزمایش می کند.

چراغ سبز Yoast چقدر مهم است؟

خیلی مهم نیست Yoast بر استفاده از کلمه کلیدی تاکید می کند اما به تحقیق کلمات کلیدی، محتوای با کیفیت، قطعات غنی یا اضافه کردن فهرست مطالب HTML توجهی نمی کند. مهمترین مکان برای استفاده از کلمه کلیدی در عنوان صفحه، URL، عنوان SEO، توضیحات متا و چند بار در محتوا است. بقیه محتوای با کیفیت + سئوی درون صفحه است.

عوامل سئو داخل صفحه خارج از Yoast چیست؟

ریچ اسنیپت‌ها، پرسش‌های متداول ریچ اسنیپت‌ها، افزودن فهرست مطالب، محتوای با کیفیت، استفاده از چندرسانه‌ای مانند اینفوگرافیک‌ها و ویدیوها، بهینه‌سازی سرعت، و نمایش محتوای شما در قطعه‌های ویژه Google.

چگونه می توان فهرست مطالب را به پست های طولانی اضافه کرد؟

توصیه می‌کنم از HTML به‌جای یک افزونه استفاده کنید تا مطمئن شوید که TOC حاوی لنگرهای پیوندی است تا افراد بتوانند به بخش‌های خاصی از پست شما بپرند (و پیوند دهند). من کد را در این آموزش لیست کردم.

چگونه می‌توانید در بخش‌های ویژه گوگل قرار بگیرید؟

Google می‌تواند قطعه‌های ویژه پاراگراف‌ها، فهرست‌ها و جداول را نشان دهد. کلمه کلیدی سوالی را پیدا کنید که در آن منطقی باشد که Google قطعه‌های برجسته یا مواردی را که قبلاً با محتوایی وجود دارد را نشان دهد که پاسخگوی سؤال ضعیفی است. در مرحله بعد، بخشی در پست خود ایجاد کنید که به طور خلاصه به سؤال پاسخ می دهد. در صورت بهینه سازی برای لیست ها، فهرستی از مطالب ایجاد کنید. حداکثر تعداد کاراکترها را در نظر داشته باشید.

 

“https://onlinemediamasters.com/on-page-seo-checklist/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *